kolmapäev, 10. aprill 2019

Teisipäev 09.04.2019

Täna 9.04 hommikul kell 9.00 külastasime Derby Kolledži.
Eelnevalt meile räägiti, et hakkame abistama ja ennast proovile panema erinevates osakondades.
Nii siis me kogunesime kõik kokku ning igaühte juhatati oma juhendaja juurde.
Mina olin kutsete osakonnas, alguses mulle tutvustati inimesi, kes töötavad selles valdkonnas ning hiljem seda, millist tööd nad teevad.
Minu töö koosnes sellest, et otsisin erinevaid ettevõtteid ning seejärel kontrollisin Derby Kolledži programmist, et kas see ettevõtte kuulub nende partnerite hulka ning tegin selle järgi excelis tabelit.
Vahepeal tehti ka 15-minutiline paus, kell 12.00 oli söömine ja peale seda läksime tagasi oma töökohtadele.
Ütlen nii, et mulle väga ei meeldinud see töö, sest tundus väga tüütu teha ühte sama nii kaua.
Ma arvan, et pigem oleks võinud olla rohkem erinevaid tegemisi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Reisi seitsmes päev (laupäev)

13.04.2019 käisime kursusega Buckingham  palees ja tegime pilti Victoria kuju ees. Selle järel läksime palee lähedal olevas St James´s P...